niedziela, 9 grudnia 2012

Kokosowe masło do ciała Synergen :)




Jestem ogromną miłośniczką wszystkiego co kokosowe! Szampony, żele pod prysznic, czekoladki – dla mnie to jest to! Gdy w Rossmanie podczas poszukiwań jakiegoś mazidła do ciała natknęłam się na te masełko wybór był oczywisty. Od razu znalazło się w moim koszyku. Dodatkową zachętą do zakupu była cena – w promocji ok. 7 – 8 zł.

W odkręcanym pudełeczku znajdziemy 250 ml produktu, który bez żadnego problemu możemy zużyć do samego końca. Konsystencja nie jest mocno zbita, nie do końca przypomina typowe masło, więc osoby na to liczące mogą być rozczarowane. 

Moja skóra, zwłaszcza na nogach, jest dość sucha. Kosmetyk dobrze nawilża, a przy tym ładnie pachnie. Całkowite wchłonięcie zajmuje ok. 10- 15 min. Przez kilka godzin na skórze odczuwalny jest delikatny film, co dla mnie jest dodatkowym atutem.

Skład produktu:
 
Z pewnością kokosowe masło Synergen zagości na mojej półce nie jeden raz! 


Ostatnio byłam na małych zakupach i w moje ręce wpadły następujące produkty:

  • Masełka do ust firmy Nivea (jedno z nich dostanie moja mama)
  • Tonik do demakijażu firmy RIVAL de Loop
  • Żel peelingujący firmy Marion
  • Żel pod prysznic Oryginal Source 
Już niedlugo na blogu pierwsze recenzje :) Zapraszam! :)

4 komentarze:

  1. żel pod prysznic ładnie pachnie, ale krótkotrwały i na prawdę dużo trzeba nałożyć, aby się fajnie pieniło, więc oprócz zachęcającej ceny, nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam peeling Marion o zapachu pomarańczy z biała czekoladą. Mam już trzecie opakowanie. Chętnie wypróbowałabym masełka Nivea, ale mam dużo innych mazideł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło by było gdybyś wyłączyła weryfikację obrazkową w komentarzach - to zniechęca komentujących...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za sugestię :) To moje blogowe początki i ciężko się póki co odnaleźć :)

      Usuń