poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Kakaowa maska do włosów? Czemu nie!

Dziś słów kilka o wygładzającej masce do włosów firmy Ziaja. Należy ona do serii związanej z masłem kakaowym. Dzięki czemu ślicznie pachnie. Dla mnie jest to zapach kakaa z lekką nutą kokosa. 



Maska zamknięta jest w typowym dla tej firmy odkręcanym pudełku o pojemności 200 ml, dlatego też możemy ją zużyć do samego końca. Ma dość gęstą konsystencję, dzięki czemu jest dość wydajna i nie ma problemu z nałożeniem jej na włosy.



Wedle zaleceń producenta maskę nakładam na 3-5 min po czym zmywam. Włosy są rzeczywiście wygładzone, nie elektryzują się a przy tym są miękkie w dotyku, lśniące. Maska w żaden sposób nie obciąża nam włosów.



Dodatkowym atutem jest niska cena - ok. 7,50. Mały minus - osobiście miałam mały problem z dostępnością, znalazłam jedynie w Drogerii Jasmin. 

2 komentarze:

  1. Ja mam maskę z Ziaji do włosów farbowanych i jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w szoku jestem, bo nigdy maski do włosów z tej serii nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń