poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Totalna porażka ;/

Do tej pory lakiery firmy Essence darzyłam wielką sympatią. Niestety lakier z serii Nude Glam to według mnie totalny niewypał. Posiadam kolor 03 - cotton candy. Jak dla mnie nie przypomina mi on koloru nude, jednak myślałam, że na paznokciach da ładny mleczny kolor.



Lakier ma rzadką konsystencje, bardzo gruby pędzelek przez co na paznokciach pojawiają się brzydkie smugi. Trwałość też nie jest jego atutem - dwa dni to maksymalny czas jaki wytrzymał na moich paznokciach. Dwie warstwy nie dają nam ładnego krycia. Lakier bardzo długo schnie.


Dwie warstwy lakieru ;/


Jedynym plusem jest cena - ok. 6 zł. To jednak zdecydowanie za mało i tym sposobem lakier Essence Nude Glam mogę swobodnie nazwać najgorszym lakierem jaki miałam okazję używać.

Używacie lakierów firmy Essence? Jakie macie z nimi doświadczenie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz