piątek, 12 kwietnia 2013

Zakupy, zakupy, zakupy :)

Kwiecień to dla mnie zdecydowanie zakupowy miesiąc. Mimo iż nie minęła nawet jego połowa, moja kosmetyczka powiększyła się o sporo rzeczy. Także może od początku.

Zakupy Biedronkowe




  • Peeling do ciała firmy BeBeauty o zapachu mango - chyba przez Tonię stałam się peelingową maniaczką i sukcesywnie powiększam swoje zbiory ;)
  • Odżywka do rzęs Advance Volumiere od Eveline - uwielbiam efekt jaki daje nakładana jako baza pod tusz.
Natura, Rossman, Jasmin 




  • Peeling do ciała Sweet Secret o zapachu migdałów i trufli - tak, tak kolejny peeling. W Naturze była promocja więc nie mogłam przejść obok niej obojętnie. Nie będzie on jednak musiał długo czekać na swoją kolej :)
  • Podkład do twarzy Rimmel Match Perfection - na jego temat nic jeszcze nie mogę powiedzieć.
  • Odżywka do włosów firmy Joanna z olejkiem arganowym - mam ochotę jeszcze na inne produkty z tej serii, jednak nigdzie nie mogę ich dostać. Chyba pozostanie mi zamówienie na stronie producenta.
  • Tusz do rzęs Lovely - Pump Up mascara - rewelacyjny tusz w niskiej cenie.
I zamówienie, z którego jestem najbardziej zadowolona - zamówienie z firmy FM:


  • Transparentny puder do twarzy.
  • Spiekany róż do policzków - Delicious Papaya - śliczny delikatny odcień.
  • Perfumy numer 180 - zdecydowanie mój odcień. Trwałość rewelacyjna! :)

A Wy kupiłyście w tym miesiącu coś wartego uwagi? :)

3 komentarze:

  1. Miałam z Joanny serum do końcówek z tej serii i byłam całkiem zadowolona. Daj znać jak spisze się odżywka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co mi pasuje :) zobaczymy jak po dłuższym użytkowaniu :)

      Usuń
  2. mi nigdzie nie udało się dorwać tego peelingu, wszystko mi wykupili ;(

    OdpowiedzUsuń