piątek, 8 marca 2013

Lakier Wibo - Flirt by Amethyst :)

Jako, że mamy dziś Dzień Kobiet i mój Luby zapowiedział mi popołudnie poza domem, stwierdziłam, że lakier o nazwie Flirt będzie najodpowiedniejszy na tą okazję ;)



Lakier ma śliczny różowo-fioletowy kolor z delikatnymi drobinkami. W przeciwieństwie do jego poprzednika z tej kolekcji idealne krycie otrzymujemy już przy jednej warstwie lakieru. Wysychanie też trwa dużo krócej.



 Lakier ma dużo rzadszą konsystencję, dzięki czemu nie smuży i dużo łatwiej się nim maluje. Jestem z niego bardzo zadowolona :) Cieszę się, że trafił do moich zbiorów, mimo iż jego zakup nie był planowany.

A Wam jak się podoba?

4 komentarze:

  1. śliczny ten kolorek, ja poluje na peaches!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nazwa idealnie pasuje do lakieru :) Cudny kolor!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny kolor! Nigdy nie probowalam lakierow Wibo, moze sie kiedys skusze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Tanie i dobre. Na moich paznokciach spokojnie 5 dni wytrzymuja :)

      Usuń