poniedziałek, 11 marca 2013

Maska do włosów - Ziaja Intensywna Odbudowa :)

Od dłuższego czasu staram się bardziej dbać o kondycję swoich włosów. Od momentu zrobienia pasemek stały się one bardziej suche, plączące i wymagające większej pielęgnacji. Dodatkowym problem z jakim się zmagam są rozdwajające się końcówki.

Po przeczytaniu kilku recenzji na blogach postanowiłam sięgnąć po maskę firmy Ziaja. Jej cena to ok. 6 zł, czyli niewielkie pieniądze. W zamian otrzymujemy 200 ml dość rzadkiej maski. Taka konsystencja sprawia, że staje się ona dość mało wydajna, jednak za taką cenę nie ma co oczekiwać cudów.
Zapach jest dość charakterystyczny, ale bardzo przyjemny. Przez jakiś czas utrzymuje się na włosach. Wg zaleceń producenta maskę powinnyśmy trzymać ok. 3-5 min i mniej więcej tego przedziału czasowego się trzymam.



Jak efekty? Jestem przy połowie opakowania. Póki co odbudowy nie zauważyłam. Jednak maseczka sprawia, że włosy nie plączą się, świetnie rozczesują, są puszyste, miękkie i lśniące. Z tych względów nie spisuje jej na straty i z chęcią sięgnę po inne maski firmy Ziaja.



A Wy miałyście do czynienia z którąś z masek? :)

2 komentarze:

  1. Mam taką tylko do włosów farbowanych! I jestem z niej zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja masek nie uzywam, teraz dopiero bede testowala z Ziaji kakaowa

    OdpowiedzUsuń