poniedziałek, 18 marca 2013

Ulubieniec firmy Balea :)

Dziś pora na kolejny produkt firmy Balea. Tym razem jest to mój zdecydowany faworyt :) Mowa dziś o szamponie Balea Repair + Pflege. Szampon do profesjonalnej pielęgnacji włosów zniszczonych i uszkodzonych, z mleczkiem pszennym i panthenolem.



Szampon świetnie się pieni. Naprawde niewielka jego ilość wystarcza mi do dokładnego umycia całych włosów (mam średniej długości). Szampon na bardzo przyjemny zapach. Jest gęsty i bardzo wydajny. 



Produkt zamknięty jest w wygodnej tubce zamykanej na klik. Nie ma żadnych problemów z otwarciem jej mokrymi rękoma podczas kąpieli. Zawsze po umyciu włosów stosuje maskę lub odżywkę, więc ciężko mi się wypowiedzieć na temat rozczesywania włosów. Jest to mój zdecydowany faworyt. Żaden polski szampon jakiego używałam mu nie dorównuje :) Już kolejne szampony firmy Balea czekają na mojej półce na wypróbowanie i mam nadzieję, że będą tak samo skuteczbe jak ten.
Tak jak inne produkty firmy Balea możemy go dostać przede wszystkim na allegro.
A Wy macie jakieś doświadczenie z szamponami tej firmy? :)

3 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie uzywałam zadnego z serii Professional- musze to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń