czwartek, 7 marca 2013

O tak! :)

Po tylu niepochlebnych opiniach na blogu dotyczących preparatów do demakijażu pora na mój KWC :) Mowa o płynie micelarnym Be Beauty z Biedronki.



Płyn ma bardzo przyjemny, delikatny, kwiatowy zapach. Konsystencja niczym nie różni się od zwykłej wody. Butelka ma ciekawy kształt i mieści w sobie 200 ml produktu. Zamknięcie jest na tzw. klik :D Często spotykałam się z przekonaniem, że z opakowania wydobywa się większa ilość płynu niż było to w zamierzeniu, jednak ja nie mam z tym żadnych problemów. Płyn doskonale radzi sobie z demakijażem. Skóra jest oczyszczona i nie towarzyszy jej uczucie ściągnięcia. Cena nie przekracza 5 zł. 
Jedynym minusem jest dość mała wydajność, jednak przy tej cenie kosmetyku zupełnie mi to nie przeszkadza. 



Póki co jest to mój ulubieniec w kwestii demakijażu i zużywam butelkę za butelką ;) Polecam!
A Wy jakie macie doświadczenia z tym płynem? 

3 komentarze:

  1. cudny jest ten płyn, uwielbiam go! :)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam go, kiedy nie miałam pieniędzy, ale tak się przekonałam, że kupuję go teraz ciągle:) więc popieram w 100 %!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię go, niestety mała wydajność go wyklucza.

    OdpowiedzUsuń