poniedziałek, 4 marca 2013

Lakier Wibo Nail Obsession - Peaches and Cream

Jak tylko zobaczyłam na blogach, że lakiery zaprojektowane przez blogerki są dostępne w Rossmannach od razu przy okazji zakupów zaciągnęłam tam swojego Narzeczonego ;) Planowałam jedynie zakup lakieru Peaches and Creme oraz Mary Rose. Jednak mój A. stwierdził, że skoro jest to edycja limitowana to mam sobie w prezencie wybrać tyle lakierów ile mi się tylko podoba ;D Ostatecznie w koszyku wylądowały jeszcze dwa - Blue Lake oraz Flirt.



Dziś jako pierwszy - lakier zaprojektowany przez TheOleskaaa o nazwie Peaches and Cream. Lakier ma cudowny, delikatny brzoskwiniowy kolor.


Nie posiada żadnych drobinek, co czyni go jeszcze piękniejszym. Niestety lakier ma bardzo gęstą konsystencję przez co ciężko się go nakłada, powstają smugi. U mnie najlepiej wygląda przy dwóch warstwach. Plusem jest to, że na paznokciach utrzymuje się aż 5 dni mimo ciągłego zmywania i sprzątania ;)



Lakiery znaleźć możemy w Rossmannach za 5.99 zł.


3 komentarze:

  1. Ahhh te moje zakochance ;) a Ty kochana nie szalej tak z tymi kosmetykami, bo i ją zbankrutuje przez Ciebie ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. polecam! Mimo iż ciężko się maluje, to dla tego kolorku warto się przemęczyć :)

      Usuń